lovelly

خرید بک لینک
سلام خدای مهربونم ... فقط می دونم دلم گرفته ........ میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....! گاهـــــی " دلت " ...از سن و ســـــالت مـــــی گیرد ... !!! میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!کودکــــی که ...به هر بهـــــانه ای ...به " آغــــــــوشِ " غمخواری ......پنــــــاه می برد !!!و ...آســـــوده " اشک " مـــــی ریزد !!!هـــــــــی ... ؛بزرگ ک باشــــی ...بایـــــــد ... :" بغض هـــــــای " زیادی را ..." بی صـــــدا " دفن کنــــــی .....!! lovelly...

ما را در سایت lovelly دنبال می‌کنید

برچسب: یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,يامولاتي يافاطمة اغيثيني,معنی یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,ذکر یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,معنای یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی,ترجمه یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 4:02

صفحه بندی